Zestaw do naprawy pompowtryskiwacza (4 elementy), HAITEILE
Komplet oringów i śrub do naprawy pompowtryskiwaczy Bosch w samochodach marki Audi, VW.
Jest 180 produktów.
Aktywne filtry
Komplet oringów i śrub do naprawy pompowtryskiwaczy Bosch w samochodach marki Audi, VW.
Komplet naprawczy systemu tworzenia mieszanki paliwowo-powietrznej CR Common Rail.
Śruba mocująca wtrysk do silników diesla marki Nissan, Opel i Renault.
Komplet uszczelek i podkładek do naprawy pompowtryskiwaczy Bosch w samochodach marki Audi, Skoda, Seat, VW.
Simering wału korbowego zapewniający uszczelnienie miejsca styku końców wału korbowego z blokiem silnika. Zapobiega wyciekowi oleju.
Zaślepka kolektora ssącego do zastosowania w silnikach BMW 2.0 D N47. Produkt Piterparts z oringami VITON FMP.
Zaślepka kolektora ssącego silnika BMW 2.0 D N47 z oringiem VITON FMP.
Uszczelka wtrysku pokrywy zaworów do silników diesla o pojemności 2.5 TDI.
Elastyczna rura odpowietrzająca skrzynię korbową. Odpowiednik oryginalnej części zgodnej z OEM 1192.WZ.
Wiązka elektryczna do obudowy termostatu na dwa czujniki stosowana przy silnikach PSA (Peugeot - Citroen) o pojemności 1.4 VTI, 1.6 VTI i 1.6 16V.
Uszczelniacz wtryskiwacza OPEL Corsa, Atra i Meriva o pojemności silnika 1,7 DTI-Y17DT.
Zawór zmiennych faz rozrządu dedykowany do samochodów marki CHEVROLET Aveo, Cruze, Orlando i Trax oraz OPEL Adam, Ampera, Astra J, Cascada, Corsa D, E, Insignia A, Meriva B, Mokka i Zafira.
Simmering wału korbowego zapewniający uszczelnienie miejsca styku końców wału korbowego z blokiem silnika. Zapobiega wyciekowi oleju.
Uszczelnienie pokrywy zaworów do pojazdów marki FORD, MAZDA, VOLVO z silnikami benzynowymi o pojemności silnika 1.8, 2.0, 2.3 i 2.5.
Zawór zmiennych faz rozrządu dedykowany do samochodów marki CHEVROLET Aveo, Cruze, Orlando i Trax oraz OPEL Adam, Ampera, Astra J, Cascada, Corsa D, E, Insignia A, Meriva B, Mokka i Zafira.
Simering wału korbowego zapewniający uszczelnienie miejsca styku końców wału korbowego z blokiem silnika. Zapobiega wyciekowi oleju.
Uszczelnienie pokrywy zaworów do pojazdów marki BMW o pojemności silnika 1.8-2.0.
Simmering z blacha montażową do samochodów z silnikami diesla marki FORD o pojmności 1.8 TDDi / TDCi / 1810619.
Zawór zmiennych faz rozrządu dedykowany do samochodów marki BMW z silnikami N56, N63, N63N, N74, S55, S55N i S55R.
Zawór zmiennych faz rozrządu dedykowany do samochodów marki BMW z silnikami N40, N42, N45, N46, N62 i N73.
Aktywny element systemu zmiennych faz rozrządu. Odpowiada za zmianę czasu otwarcia zaworów podczas pracy silnika. Do zamontowania w kole napędzającym wałek rozrządu. Podnosi wydajność pracy silnika i ogranicza zużycie paliwa.
Zawór zmiennych faz rozrządu dedykowany do samochodów marki AUDI A3, A4, A6, TT i SEAT Alhambra, Altea, Exeo, Leon, Toledo oraz SKODA Octavia II, Superb II i VOLKSWAGEN Beetle i Golf V, Golf VI, Passat B6, CC.
Aktywny element systemu zmiennych faz rozrządu. Odpowiada za zmianę czasu otwarcia zaworów podczas pracy silnika. Do zamontowania w kole napędzającym wałek rozrządu. Podnosi wydajność pracy silnika i ogranicza zużycie paliwa.
Zawór zmiennych faz rozrządu dedykowany do samochodów marki BMW z silnikami N51, N52, N52N, N53, N54 i N54T.
Element systemu zmiennych faz rozrządu, podnoszący wydajność pracy silnika i zmniejszający zużycie paliwa.
Aktywny element systemu zmiennych faz rozrządu. Odpowiada za zmianę czasu otwarcia zaworów podczas pracy silnika. Do zamontowania w kole napędzającym wałek rozrządu. Podnosi wydajność pracy silnika i ogranicza zużycie paliwa.
Aktywny element systemu zmiennych faz rozrządu. Odpowiada za zmianę czasu otwarcia zaworów podczas pracy silnika. Do zamontowania w kole napędzającym wałek rozrządu. Podnosi wydajność pracy silnika i ogranicza zużycie paliwa.
Simering wału korbowego zapewniający uszczelnienie miejsca styku końców wału korbowego z blokiem silnika. Zapobiega wyciekowi oleju.
Uszczelnienie pokrywy zaworów do pojazdów marki BMW E38 E39 E46 E53 E36.
Aktywny element systemu zmiennych faz rozrządu. Odpowiada za zmianę czasu otwarcia zaworów podczas pracy silnika. Do zamontowania w kole napędzającym wałek rozrządu. Podnosi wydajność pracy silnika i ogranicza zużycie paliwa.
Zaślepka kolektora ssącego silnika BMW 2.0 D N47N z oringami VITON FMP.
Aktywny element systemu zmiennych faz rozrządu. Odpowiada za zmianę czasu otwarcia zaworów podczas pracy silnika. Do zamontowania w kole napędzającym wałek rozrządu. Podnosi wydajność pracy silnika i ogranicza zużycie paliwa.
Aktywny element systemu zmiennych faz rozrządu. Odpowiada za zmianę czasu otwarcia zaworów podczas pracy silnika. Do zamontowania w kole napędzającym wałek rozrządu. Podnosi wydajność pracy silnika i ogranicza zużycie paliwa.
Aktywny element systemu zmiennych faz rozrządu. Odpowiada za zmianę czasu otwarcia zaworów podczas pracy silnika. Do zamontowania w kole napędzającym wałek rozrządu. Podnosi wydajność pracy silnika i ogranicza zużycie paliwa.
Aktywny element systemu zmiennych faz rozrządu. Odpowiada za zmianę czasu otwarcia zaworów podczas pracy silnika. Do zamontowania w kole napędzającym wałek rozrządu. Podnosi wydajność pracy silnika i ogranicza zużycie paliwa.
Aktywny element systemu zmiennych faz rozrządu. Odpowiada za zmianę czasu otwarcia zaworów podczas pracy silnika. Do zamontowania w kole napędzającym wałek rozrządu. Podnosi wydajność pracy silnika i ogranicza zużycie paliwa.
Zestaw uszczelek śrub głowicy cylindrów do pojazdów marki BMW.
Element systemu zmiennych faz rozrządu, podnoszący wydajność pracy silnika i zmniejszający zużycie paliwa.
Aktywny element systemu zmiennych faz rozrządu. Odpowiada za zmianę czasu otwarcia zaworów podczas pracy silnika. Do zamontowania w kole napędzającym wałek rozrządu. Podnosi wydajność pracy silnika i ogranicza zużycie paliwa.
Element systemu zmiennych faz rozrządu, podnoszący wydajność pracy silnika i zmniejszający zużycie paliwa.
Przewód wspomagania kierownicy Opel Insignia A G09 2.0 CDTI.
Element systemu zmiennych faz rozrządu, podnoszący wydajność pracy silnika i zmniejszający zużycie paliwa.
Zestaw 9 szt. miedzianych i 6 szt. elastycznych przewodów hamulcowych na przód i tył do OPEL Astra G z ABS z roczników 1998-2005 z hamulcami bębnowymi na tylnej osi. W komplecie płyn hamulcowy DOT-4 SPECOL.
Fabrycznie nowy, wyoskiej jakości wąż hydrauliczny do układu wspomagania.
Aktywny element systemu zmiennych faz rozrządu. Odpowiada za zmianę czasu otwarcia zaworów podczas pracy silnika. Do zamontowania w kole napędzającym wałek rozrządu. Podnosi wydajność pracy silnika i ogranicza zużycie paliwa.
Element systemu zmiennych faz rozrządu, podnoszący wydajność pracy silnika i zmniejszający zużycie paliwa.
Zestaw miedzianych, tylnych przewodów hamulcowych do OPEL Astra G z ABS z roczników 1998-2005 z hamulcami bębnowymi na tylnej osi. W komplecie płyn hamulcowy DOT-4 SPECOL.
Zestaw miedzianych tylnych przewodów hamulcowych do OPEL Astra G z ABS z roczników 1998-2005 z hamulcami tarczowymi na tylnej osi. W komplecie płyn hamulcowy DOT-4 SPECOL.
Aktywny element systemu zmiennych faz rozrządu. Odpowiada za zmianę czasu otwarcia zaworów podczas pracy silnika. Do zamontowania w kole napędzającym wałek rozrządu. Podnosi wydajność pracy silnika i ogranicza zużycie paliwa.