Sprzedaż sprzętu
Dobieramy profesjonalny i zgodny z Twoimi potrzebami sprzęt komputerowy
Naprawa sprzętu
Naprawiamy wadliwe urządzenia IT lub wymieniamy na bezpieczne i nowe
Outsourcing IT
Nasz zespół IT jest do Twojej dyspozycji, jeśli nie chcesz zatrudniać informatyków
OBSŁUGA INFORMATYCZNA FIRM
Informatyk
potrzebny od zaraz?
Piterparts zapewnia kompleksową i profesjonalną obsługę informatyczną organizacjom z różnych branż w całej Polsce, a w szczególności w województwie śląskim oraz za granicą. W skład zespołu wchodzą doświadczeni specjaliści: informatycy, programiści i technicy.
Zapewniamy pomoc techniczną i utrzymanie infrastruktury informatycznej danej organizacji. Nasi informatycy wspierają przedsiębiorstwa w wielu obszarach.
Kompletacja
Dobór narzędzi informatycznych, sprzętu i oprogramowania.
Administracja
Administracja sieciami komputerowymi. Zabezpieczanie danych.
SPRZEDAŻ I DYSTRYBUCJA
Sprzęt komputerowy i urządzenia IT
Zapewniamy sprzęt najwyższej klasy, dopasowany do potrzeb naszych Klientów i Partnerów
Monitory
Komputery
Laptopy
Serwery
Mobile
Kolektory
Obsługa IT
Pomoc techniczna i utrzymanie infrastruktury informatycznej. Bieżące aktualizowanie programów i systemów.
Zabezpieczenia IT
Ochrona systemów IT. Stały nadzór nad bezpieczeństwem infrastruktury informatycznej i stabilnością pracy
Serwis IT
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu informatycznego i jego długiej żywotności. Naprawa i konserwacja urządzeń.
Administracja systemami
Aktywne zarządzanie systemami informatycznymi, stałe ich monitorowanie i aktualizowanie.
Skorzystaj z naszego działu IT
Outsourcing IT
Nie musisz zatrudniać nowego, wyspecjalizowanego pracownika. Piterparts zapewnia outsourcing informatyczny, oferując Ci możliwość skorzystania z zewnętrznego działu IT – wysokiej klasy specjalistów-informatyków Piterparts.
- Obsługa sprzętu, oprogramowania i sieci
- Aktualizację oprogramowania i zabezpieczeń
- Zdalne wsparcie dla pracowników w razie problemów technicznych
- Monitoring i analiza systemów
- Pomoc przy planowaniu i implementacji projektów informatycznych
- Modernizację i rozbudowę istniejących urządzeń
- Diagnostyka i wymiana uszkodzonego sprzętu komputerowego.
Skorzystaj z naszego wsparcia informatycznego
Usługi serwisu IT
są dostępne 24h na dobę
Zgłoszenia i problemy możesz skierować poprzez nasz HELP DESK
Z UMOWĄ CZY BEZ?
Abonamentowe wsparcie IT
Celem naszej obsługi informatycznej jest zapewnienie sprawnego i bezpiecznego funkcjonowania systemów informatycznych. Wspieramy informatycznie i sprzętowo przedsiębiorstwa w realizacji ich codziennych działań biznesowych. Nasi partnerzy i Klienci, nie muszą martwić się zobowiązaniami umownymi i mogą zgłaszać nam problemy techniczne i sprzętowe poprzez system HelpDesk. Mogą jednak comiesięcznie zagwarantować sobie wielogodzinną opiekę naszego działu IT, korzystając z rozwiązań abonamentowych.
Basic
do wyceny / zlecenie
- szybka obsługa
- brak umowy
- brak zobowiązań
- brak stałej obsługi IT
- szybka wycena
- monitorowanie systemów
Ultimate
20h / miesiąc
- priorytetowa obsługa
- stała współpraca
- obniżony koszt obsługi /h
- całodobowe wsparcie
- dostępność sprzętu
- monitorowanie systemów
Pro
40h / miesiąc
- priorytetowa obsługa
- stała współpraca
- niższy koszt obsługi /h
- całodobowe wsparcie
- dostępność sprzętu
- monitorowanie systemów